Co pierwsze? AdWords czy SEO?

Inwestorzy pragnący zarabiać w Internecie często decydują się na uruchomienie sklepu lub firmy. Początki wydają się trudne, ale w dobie wszelakich metod reklamy można osiągnąć sukces już po kilku tygodniach promocji. Często zadajecie nam pytania, czy warto zacząć promocję od Google AdWords, by w międzyczasie pozycjonować stronę. Odpowiadamy - jeśli jesteście zdecydowani na AdWords w przyszłości, to nie czekajcie ani sekundy, tylko już dziś zacznijcie ją wdrażać.

Jak wygląda typowa linia reklamy

Zapewne wielu z Was, podobnie jak my postanowiła pozycjonować stronę tuż po jej "postawieniu". Choć mieliśmy w zamiarach reklamę AdWords, wydawała nam się droga, a do tego czasy były inne (wiemy, że każdy tak pisze:)). Dziś zasady Google AdWords są nieco inne, koszty za kliknięcia bardziej zadowalające, zaś SEO wymaga znajomości Content Marketingu. Doszliśmy zatem do wniosku, że najlepszym sposobem na szybkie zyski będzie reklama w AdWords nawet kosztem wstępnego pozycjonowania! Doskonałym wyjściem będzie stworzenie kampanii AdWords z jednoczesnym pozycjonowaniem przez agencję SEO. W czasie potrzebnym do wypromowania marki będzie ona zarabiać, ponieważ reklamy AdWords zapewnią napływ Internautów. Reklama powinna się nie tylko odrobić, ale niemal zawsze daje zyski, które można wykorzystać na potrzeby pozycjonowania.

Co pierwsze? AdWords

Typowa linia reklamy nie powinna nas interesować, dlatego przed przystąpieniem do promocji warto skupić się na AdWords. Wasza strona internetowa nie musi być nawet do końca zoptymalizowana. Wiele serwisów funkcjonuje niedokończonych, lecz gdy zaczynają notować pierwszy zyski - szybko zamawiają audyt strony, optymalizację oraz oczywiście pozycjonowanie.

Spójrzcie na statystyki Google - z miesiąca na miesiąc przybywa entuzjastów AdWords, czyli reklama w wyszukiwarce może się opłacać. Napiszcie pod tematem co o tym sądzicie, bo pewnie wielu z Was na co dzień zajmuje się Google AdWords.